Wednesday, October 2, 2013

Pengalaman ke Universal Studios Singapore (USS)

Assalamualaikum.

Disini secara santai saya nak ceritakan pengalaman ke USS.

Pada mulanya saya tak berminat kerana diri ini memang tidak suka berjalan.Tetapi dek kerana  semangatnya sepupu saya Aiman Hassan mempelawa saya turut serta, saya ikutkn juga.

Untuk ke USS mudah sahaja. Saya nasihatkan anda semua ambil pakej https://www.facebook.com/pakejmurahkeUSS atau call terus tuan Hilmi 0194491170.

Pakej ini murah, mudah dan puas hati!

Saya yakin, harga yang diberikan adalah MURAH!!!!!

Anda boleh naik di 3 point.

1. Larkin - USS -Larkin (bertolak jam 8.45pagi dan balik boleh pilih 7.30mlm/8.30mlm/9.30mlm)

2. Sri putri, Skudai - USS - Sri Putri Skudai (bertolak jam 8.00pagi dan balik boleh pilih
7.30mlm/8.30mlm/9.30mlm)

3. Tune Hotel - USS - Tune Hotel (bertolak jam 7.00pagi dan balik boleh pilih 7.30mlm)

-RM167/pax tiket sahaja untuk dewasa
-RM135/pax tiket sahaja untuk kanak-kanak
-RM185/pax untuk dewasa (harga termasuk kenderaan pergi dan balik serta tiket masuk ke USS)
-RM150/pax untuk kanak-kanak (harga termasuk kenderaan pergi dan balik serta tiket masuk ke USS)


Jika anda pergi sebelum 31 october 2013 anda akan dapat voucher makan 10sgd free.


Jika anda musykil untuk ke Singapore trip, ke USS atau kemana sahaja di Singapore call terus 0194491170. Beliau akan jawab dan berikan suggestion yang terbaik.

No comments:

Post a Comment